tisdag 3 maj 2016

Oacceptabelt!



Hej svejs!

Var ett tag sedan, men har haft en del att göra. Hjälpt en del Youtubers med lite spel, mest Minecraft, men även en del Ark. Har till och med inte kollat på Youtube som jag brukar. Men idag på morgonen så såg jag att Therese Lindgren(som är en känd vloggare)har funderat på att sluta att vlogga. Detta är på grund av en person ringde till hennes mamma och uppgav sig vara polis. Personen sa att Therese varit med om olycka och att hon skulle ta sig till sjukhuset och identifera hennes kropp.



Ja ni hörde rätt. Detta är tamejfan inte okej. Det hänger folk ute på hennes gata och glor upp i hennes lägenhet. Inte det är okej. Folk lämnar saker vid hennes dörr, dag som natt. Det är inte okej det heller.

Man kan fan undra vart världen är på väg. Här är en helt vanlig tjej som vill dela med sig av sitt liv och gör det med liv och lust. Dessa jävla psykopater som gör detta skulle fan spärras in. För det är aldrig okej att klampa in på en annans privatliv. Nu är det inte bara Therese som är drabbad, det är tusentals Youtubers världen över som blir så grovt stalkande.
Vi måste sätta ner foten innan det är försent. Ni snackar jag inte bara och Youtubers utan samhället i övrigt. Folk tror att man kan göra precis som man vill. Det får man inte. Vi lever 2016 och det verkar som vill gott tillbaka till att vara grottmänniskor. FY FAN!

Jag är så uppriktigt förbannad just nu. Ni får ursäkta språket i denna blogg. Men du som har dessa tendenser eller håller på med detta, så se till att söka hjälp. Jag vet att detta är ett problem på Google+ bland kvinnorna där. Det är karlar där som inte vet gränsen. Alltså det är personer som inte vet vad sunt förnuft är. De är felavlade eller helt jävla sinnessjuka. Sinnessjuka ska spärras in, det ska inte vara ute i samhället, även om sanhället tycker annat. Jag blir väldigt väldigt orolig vad som kan hända. Ska det dö folk bara för att samhället inte gör sin plikt? För det är väl det som ska till innan något görs, för förr eller senare som kommer någon dö pga en stalkers som gått långt över gränsen. Vilket alla stalkers gör.

Alltså fundera på detta: Vem är det som ringer till en helt främmande person och säger sig vara polis och säger att dennes dotter är död? För mig är det så främmande att jag inte ens funderat på det förut. För er som tycker det är ett roligt skämt, så är du lika jävla sjuk som den som gjort det.

Nu lämnar jag detta och återgår till livet efter detta känsloutbrott. Det blev osammanhängade och massa fula ord, vilket jag inte anser som fula, men men. Hoppas ni får en bra dag och ta vara på era liv. XOXO

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar