tisdag 31 maj 2016

Lite ditt och datt



Nu är jag igång igen här på bloggen. Det blir väldigt sporadiskt men ska skärpa mig. Men har så mycket. Dels så filmar jag varje dag ett av snitt på Subnautica, dels så håller jag med ett projekt som jag inte kommer tala om än. Plus allt annat, med olika projekt, allt från t-shirts och spela in hos andra folks videos.

Nu till mitt Ark. Har inte spelat på ett tag då det varit mycket med Minecraft och Subnautica. Men drog ett race i helgen. Skaffade en flygödla, och en Trike. Här även bosatt mig på den södra ön. Där det fritt fram, inga köttätare och jag kan få fram metall i stora mängder.

Södra ön är markerad med gult.
Jag har flugit runt och kollat, hittade de sällsynta Qeutzal och inte mindre en tre stycket bara några meter från varandra. De är ju jättestora flygödlor. Var en mäktif syn att få se tre av dessa. På Far´s peak såg jag två stycken Giganotosaurus, en fruktansvärd best som tar en T-Rex på några tuggor. 
Tänkte ta lite kristaller på toppen, men det var kört så de var just på toppen. 

Idag har jag spelat in Subnautica redan och ska spela lite ARK. Har även gjort en liten video om min Ark på min Instagram

Minecraft kommer jag börja filma när jag gjort klart det jag ska göra med omgivningarna i Kattegat. Blir en bra serie, massa grejer som ska till med byggen och massa saker runt omkring. Men där håller jag på att bygga. Men det tar tid och blir väldigt lite som syns. 

Hoppas ni får en fantastisk dag. 

😍❤️💋

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar