lördag 21 maj 2016

50 bast!











Sista timmen innan min 50 årsdag är över. Jag valde att fira detta med mina närmaste, mina två döttrar, Line och Josefin och Josefins sambo Crille plus mina farsa och hans fru. Det var skönt och jag kan säga att jag inte orkar med folk. Finns några som jag hade önskat som var med, två underbara Skarabor och en Skövdebo, min bloggdotter Johanna i Finland och så givetvis My. Finns också två personer som jag hade velat vara med, men de vet vilka de är(Annis & Jeanette), men de bor lite långt bort. Men valde att vara med mina närmaste i familjen.

Vi åt gott på Hamnkrogen, åkte hem på cykel drack lite bubbel och käkade tårta med kaffe!
Så jag är nöjd med min 50 årsdag. Idag blev det ingen video, för jag har lagt ner spelandet bara för denna dag.  Men imorgon blir det nya avsnitt. Redan ett renderat och klart.

Blev en kort blogg, men ville bara göra ett avstamp på bloggen för denna dag.

Ha en fin natt!! XOXO



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar