tisdag 12 april 2016

Öl på akuten.

https://www.instagram.com/spindelweb/
Idag blev jag inlagt på akuten för buksmärtor och vad jag trodde var maginfluensa. Stångades hela natten med enorma smärtor innan jag åkte in. Problemet blev olöst under flera timmar, innan vi röntagande magen. Det visades sig vara njursten. Jag har haft det en gång tidigare och det smärtan som var då, svimmande jag av. Så denna smärta var på magen och förut var det på ryggen. Så det blev dricka en öl och försöka pinka så mycket som möjligt.

Så nu sitter jag här hemma och i princip väntar på smärtan igen. Men nu är jag förbered med massa smärtstillande. För jag fick åka hem men ska dit igen imorgon bitti. Jag har tre stenar som är i rörelse, var en är på väg ner i systemet. Den hopppas jag kunna kissa ut inatt eller imorgon. Jag vra riktig dålig.


Basen växer på ARK
Nyheter om min spel på ARK. Efter den stora påhoppet från en Parcer så har jag byggt och byggt ut en våning till. Samt ett torn så jag kan se utöver slätten norrut. Har även inhängat hela om rådet med spikpålar och portar. En Phiomia har även fixat. Då jag har börjat med odlingar och en Phiomia är en riktigt skitmaskin.

Hade påhälsningar på en Alpha-raptor, men det gick vidare efter tre dagar. En Alpha raptor rår jag mig inte på. Det behövs en T-rex att klara det och det är höglevlad T-rex.

Idag ska jag ta mig inåt landet, vilket blev en lite förskjutet efter attacken på basen. 

Ha en fin kväll, gott folk.

#instagram #ark #playARK #arksurvivalevolved #sjukhus #öl

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar