tisdag 26 april 2016

Handslaget


Hela riket talar om ett handslag som aldrig gjordes. Detta har blivit ett sak för jämnställdheten. Det handlar inte om det. Hade jag blivit utsatt om jag sträcker fram handen till personen ska hälsa och han tar sin hand över bröstet, så hade jag blivit kränkt som vem som helst. Det är nästa så jag hade knutet näven och tryck den över truten på personen. Vi som är har en bra uppfostran vet att man tar en person i handen om den sträcker fram handen. Det ska mycket till om man inte gör det. Jag är inte rasist överhuvudtaget, jag har släkt som har annat blod i sig än nordiskt. Men jag blir helt jävla galen på folk som kommer hit till Sverige som ska försöka att ändra på vår kultur och hur vi vi gör.

Det är vi som har gjort vårt land under årtusenden, när vi gör det vi gör. Det gäller från handslag och vårt sätt att leva. Jag har alltid levt efter devisen: Ta seden dit du kommer.

Här är det folk som inte gör det, de ska ut ur landet. Vill de inte anpassa sig, så har det absolut inte här att göra. Det finns vissa krav som vi måste ställa till dom vill bo här. Går de med på det, så är det okej, vägrar de så skicka tillbaka dem. Finns ingen idé att släppa in dem. Problemet med dessa människor är att de tar landets krig till Sverige, och det är inte okej någonstans.

Många kompisar är muslimer och de har inga problem att vara svenskar. Men ska väl säga det också att många inte är troende heller utan är som svenskar i övrigt.

Nu kommer väl detta största problemet. De som inte fixar att ta våra seder på allvar, vattnar de som är rasister och de gör att många fler dras(ofrivilligt) med av dessa sedovänliga. För vi ska veta att i förlängningen så har extremisterna inga begränsningar och andra människor har inget värde. Tror många inte fattar hur farliga dessa människor är egentligen. Så fundera på om det är värt att släppa in alla.

Ska väl säga att jag fick vatten på min kvarn när den största idioten Romson hela tiden spottar ur sig en massa dumheter. Att hon är så högutbildad kan man aldrig någonsin kunna tro. Då är hon vår vice statsminister. Helt makalöst sjukt!!!



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar