tisdag 5 april 2016

Äntligen!!


Ibland undrar man hur egetligen det är med skallen eller rättare sagt med min jävla otur. Först hade jag problem med en mic. Besällde en Blue som ska bara bra. Fick upddateringen till Minecraft till 1.9 och jag var så till mig i trasorna. Sedan gick min datorn sönder. Köpte en ny precis när micen kom. Micen fungerade inte, hur jag än försökte. Trodde att det skulle lösa sig med Minecraft på den nya datorn, men icke. Slutade spela Minecraft för den kraschade konstat. Var så trött på skiten. Sedan kom 1.9.2 och då förändrades allt. Nu går Minecraft som tåget. Har nog startat om det 100 gånger och det inte kraschat en enda gång. Så här en video jag fixade av ren glädje. Ursäkta ljudet, har ännu inte fått min nya mic än. X0X0

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar