torsdag 18 februari 2016

Slabg8r Shop

slabg8rface2lila

Startade en Spreadshirt shop som jag kommer kalla Slabg8r Shop. Just u finns det bara ett motiv och det är Slabg8e Face.  Ett motiv som jag själv gjort med en åtta som grund från min Morris font. Kommer bli en del andra motiv. Kommer även skänka 20% av förtjänsten till Hjärt och Lungfonden. Det är en organisation som ligger mig när om hjärtat. Jag har nämligen gjort en hjärttransplantation hösten 2014. Butiken har även barnstorlekar så det går bra att köpa till dina barn. Har en del mobilskal med.  Så kom in och kolla i butiken. Ska säga det också att Spreadshirts tröjor är av väldigt hög kvalité. Deras premiumtröjor är i princip outslitliga och håller formen mycket bra. Ikväll och imorgon kommer jag spela in en hela massa episoder på Minecraft. Kommer bli lite äventyr med gruvutforskning och annat. Har ett stort gruvområde som jag kommer ta mig ner i, det är outforskat. :) Slabg8r Shop Var rädda om dig och krama varandra!


 unnamed

#slabg8r #slabg8rshop #spreadshirt #tshirt #hoddie #cap #mug #huvtröja #keps #muggar #mugg #nätbutik #butik #youtube

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar