torsdag 18 februari 2016

Annis - bloggare och fotograf


Min gamla vän Annis, gamle och gamle är väl att ta i. Men vi har nog känt varandra i säkert 2,5 år snart. Jag gjorde ett blogginlägg på några kvinnliga bloggare som var duktiga med kameran. Hade följt Annis några månader innan jag tog kontakt med henne, då var hon 16 år, men otroligt duktigt med kameran. Det som jag slogs av mest var hennes färdigheter med motljus. Idag när hon är 18 år så har hon förfinat denna förmåga.

DSC_5829.jpg

Annis i motljus, givetvis är bilden tagen av henne själv.[/caption] För mig är det jättekul att hon blivit bättre och bättre. Hon tar alltid sina bilder själv även porträttbilderna. Hennes blogg har blivit en mer inspirationsblogg än det var för två år sedan. Mycket mode, inredning och detaljer. Hennes porträtt är väldigt vackra, dels för att hon ser otrolig bra ut, men också för att hon tar så bra bilder. 




12510513_10205868643820868_4490691340048713365_n


Inspirationsbilder ingår i Annis DNA. ;) Kollar till hennes blogg varje vecka och kommenterar ibland. Annis är en av dessa bloggare som svarar sina läsares kommentarer, vilket inte många gör. Hennes blogg hittar du på Anniz blogg. Gå in på den och låt er inspireras. Hennes Instagram är välbesökt med snart 5000 följare. Mitt gamla inlägg finns här att kolla på. 

DSC_7941.jpg

Kläder och mode är en viktigt del av Annis liv. :D Om nu vill att jag göra något repotage om någon bloggare så skicka ett mail till mig på slabg8r@gmail.com så ska jag försöka fixa det.
Ha en bra kväll och krama varandra!

 love-you.png

 #bloggare #blogg #anniz #annis #slabg8r #instagram #hemsida #wordpress

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar